Wednesday, April 28, 2010

some facts/daži fakti


Well as my student didn't show up, I have time for a coffe, pastry and quick entry in my blog:) It's normal here that people don't show up or are extremly late and it's fine - just need some getting used to. Like me today - I had to get up 7 o'clock just for him and...well at least I will have a long day.
This week I wanted to start to swimm again, but to get in to a pool was not that easy - Monday I had to see a physischian do some paper work and today I will go and hopefully get my membership card, so I can start in May:)
Yesterday we all went to a Macromarket to by food for everyone so it cheeper, because here the living expenses are not as cheep as we thought, no, no! They have an 70% import tax on goods and that changes a lot - and the locals are not stupid they sell their goods at almost the same price as the imported goods - and why shouldn't they! This is also the reason why there are still so many retro cars here - which for me are definetly eyecandy:)
And yes - I start to feel the winter approaching, its getting chilly - trying to find some Uruguayan wool to nit a proper sweater - wishful thinking, it seems that they produce wool only for export and the wool you can buy seems a little over priced.
Don't get me wrong - not a single complain in this whole text, just facts! If I wanted to live like home, I would go home:)
Tā kā mans skolnieks neieradās uz nodarbību, man ir laiks kafijai, bulciņai un ierakstam emuārā :) Te tas ir tikai normāli, ka kāds neierodas vai kavē, vienkārši jāsāk pierast. Šodien cēlos 7 no rīta tikai šai vienai personai un.., nu nekas, vismaz man diena garāka:)
Gribēju atsākt peldēšanu, aizgāju uz baseinu, bet tik vienkārši tas nav! Pirmdien aizsūtīja pie daktera, tad aizpildīju pāris papīrus un šodien cerams saņemšu savu ieejas karti, lai maijā varētu plunčāties:)
Vakar ar lielām somām devāmies uz vairumtirdzniecības veikalu, lai ietaupītu uz pārtiku, jo izrādās te ikdienas izmaksas ir augstākas, nekā bijām domājuši. Urugvajā ir 70% importa nodoklis un tas maina daudz ko - vietējais ražotājs jau ar nav mazais bērns un pārdod savu preci gandrīz par importa cenām, un kāpēc gan ne! Tas arī ir iemesls, kāpēc vēl joprojām redzamas tik daudz retro mašīnas, kas katrā ziņā priecē manas acis ik dienas:)
Un jā - sāku just ziemu tuvojamies, paliek vēsāks! Mēģināju atrast kārtīgu Urugvajas vilnu, lai nomargotu džemperīti, bet nu sagribējās cūkai apelsīni! Šķiet vilnu ražo tikai eksportam un tā, kas ir dabonama man liekas ir nedaudz padārga.
Tik nepārprotiet, es nesūdzos, bet uzskaitu faktus! Ja gribētu dzīvot kā mājas, tad brauktu mājās:)

No comments:

Post a Comment