Friday, April 16, 2010

2nd day in Uruguay

OK, this is my first attempt to write down things that I do, let’s see how that goes :)

I’m finally here, Montevideo, Uruguay, South America – after almost a year of waiting. So far so good – I was received with pouring rain and stormy winds, but today is sunny and so am I

I’m here to be a volunteer – work with kids, teach some languages but that’s about all I know right now.

First impressions – I like it here:). The house I live in is old and in reconstruction, so high ceilings, old wooden furniture and floors with coloured tiles.

I did go for a small walk today, I do like the flair of the city so far, but I wouldn’t say it’s really beautiful - Rio de la Plata was extra muddy and brown today – you don’t want to dip any body part in there:)

Labiņi, šis ir pirmais mēģinājums pierakstīt manas ikdienas gaitas, nez nez kā nu būs:)

Beidzot esmu Montevideo, Urugvajā, Dienvidamerikā - pēc gandrīz gadu ilgas gaidīšanas. Pagaidām ir labi - mani gan sagaidīja ar kārtīgu lietus dušu un vēju, kas norauj jumtu - tiešajā nozīmē, bet šī diena ir saulaina un es ar:)

Esmu šeit kā brīvprātīgais - strādāšu ar bērniem, mācīšu valodas, bet tas arī viss ko pagaidām zinu.

Pirmais iespaids - man patīk:) Māja, kur dzīvoju ir veca un tiek remontēta, man ir augsti griesti, vecas koka mēbeles un grīdas no krāsainām flīzītēm.

Biju arī mazā pastaigā - patīk pilsētas atmosfēriņa, bet nevarētu teikt, ka pilsēta ir skaista. Rio de la Plata - upe , kas ieskaij Monetvideo, šodien ir īpaši dubļaina un brūna - tāīsti negribētos tur iemērkt nevienu ķermeņa vietu:)



3 comments:

  1. ta ta ta...tu prom,ja? zinjo kaa ietcaa! :)) hehe

    ReplyDelete
  2. nu ta seko blogam, tad zināsi:) Visā visumā forši

    ReplyDelete
  3. ai, kur tevi tik nesatikt...he he smejos...baigaa malaciite tu...

    ReplyDelete