Sunday, May 2, 2010

kids/animals/sponge/bērni/dzīvnieki/sūklis




Friday was a happy day - we took the kids to a small farm-a little petting zoo with a playground! The excitement and joy the kids had in their eyes - wow :) I think some of them have never been outside their block! They loved to play, run around, see the animals, feed them, even milk Cleopatra The Cow. And I loved it too - working in the kindergarten is my favourite volunteering task! The teachers are great and amazing, I haven't heard any of them raise voice against the kids, although there are some with attitude and vocabulary that makes your ears burn. And they like to learn some Latvian kids songs - well, my pleasure :)
The farm had one surprise for me - if you look at the picture and think it's a marrow - oh no - that’s a sponge! Well I didn't know that a natural sponge is a plant and I showed my astonishment without any shame and so I got one given to me :) Now it's pealed and ready to be used!

Piektdiena bija priekpilna diena! Aizvedām bērnus uz nelielu fermu, kur bērni var izņemties pa spēļu laukumu un iepazīties ar mājdzīvniekiem! Satraukums un prieks bērnu acīs vienkārši bija neaprakstāms:) Man šķiet, ka dažs labs no viņiem nekad nav bijis ārpus sava pilsētas bloka. Bērniem patika spēlēties, skraidelēt apkārt, apskatīt dzīvniekus un pat izslaukt govi Kleopatru:) Un man ar patika - darbs bērnu dārzā man patīk vislabāk. Audzinātājas ir lieliskas, man šķiet, ka ne reizi neesmu dzirdējusi kādu paceļam balsi pret bērniem, lai gan vienam otram ir attieksme un vārdu krājums, ka ausis svilst! Un pasniedzējas izklaidējas mācoties latviešu dziesmiņas, man tik prieks par to:)
Fermā bija kāds pārsteigums man - ja skatieties bildes un jums šķiet, ka tas ir kabacis -ne, nav viss! Tas ir sūklis - es, piemēram nezināju, ka dabīgie dušas sūkļi ir augs un klaji izrādīju savu izbrīnu, kas noveda pie tā, ka man iedāvināja vienu šādu brīnumu! Nu tas ir nomizots un gaida pirmo dušu:)


No comments:

Post a Comment