Monday, August 16, 2010

Tā nu mēs dzīvojamies

Travisa dzimenē, pats ar aizlienēto mammu Kitiju, asado, cepu ābolīšus kūkai un visi duriņi saulesbrillēs:)

Mana sadzīve pēdējā laikā ir bijusi emociju pilna! Iespējams , ka iepriekš rakstīju, ka man ir labas attiecības ar mājas saimnieku! Nu viss ir sagriezies šķērsām un nevaru saprast īsti kad un kāpēc! Laikam jau man bija pārāk labas attiecības un sāku nevajadzīgi iedziļināties viņa problēmās. Īsumā – viņām trūkst naudas lai uzturētu māju, jo mūsu organizācija beigās nepiegādāja tik daudz īrnieku, cik bija runāts. Tad nu šim ir garastāvokļa maiņas un dažkārt uzvedas kā bērns – kaut ko noburkšķ, uzkliedz, aizsit durvis vai atkal iet un māca visu laiku kā kas darāms, it kā bez viņa mēs būtu zudušu idiņu bars! Es jau arī nemāku muti turēt, bet ja uz mani sāk brēkt ne no kā, gribu paskaidrojumus, un , ja kaut kam nepiekrītu, tad sāku diskusiju! Saimniekam nepatīk! Tad nu bija ieslēdzis MUTE režīmu ar manu uz 2 nedēļām, līdz man apnika spriedze un pajautāju vai varam mest tās muļķības pie malas un izlīgām, bet nu slidena vēl viss. Kā sāku iebilst kaut kam, tā manu, ka atkal šūmējas vīriņš! Ar visu to, ka šīm trūkst naudas, jāmeklē jauni īrnieki un ka kašķējas ar mani, vairs man nav savas istabas – lika mums ar Martu savākt pekeles un ievākties tumšākajā istabā kopā, bet nu līdz nākamajai nedēļai, kad abas tiksim pie lielas gaišas istabas ar balkonu! Ceru, ka būs ok, man jau dikti prasās tas privātais lauks. Visādi savādāk dzīve iet uz urrā, darba daudz, sporta klubā un tango klasēs iet varen jautri un laika nepietiek nemaz. AAA piedalījāmies konkursā par līdera pozīciju jauniešu grupai apmaiņas semināram Brazīlijā un še tev, vinnēja, Marta! Bet ko tur, ir jau viņai ķēriens!
Travisam bija dzimtene, šis tik ļoti gribēja asado (grills) ballīti pie savas Urugvajas ģimenes (šis pie viņiem dzīvoja pirmos mēnešu, līdz ievācās kopā ar mums), ka mēs to noorganizējām slepus! Tad nu džekiņš staigāja skābu ģīmi, jo domāja, ka nevaram saorganizēties neviens un nekā nebūs! Svētku rītā, šīm sakām, beidz skābt, saģērbies un iesim uz parku. Šis pat grāmatu paņēma līdzi, nabadziņš! Līdz pat pēdējam mirklim, kad jau bijām pie Kitijas mājā šis neko nesaprata līdz sākām skandēt Happy B-day! Tad nu šim bija prieki! Šmorējām, uzspēlējam basīti un vienkārši labi pavadījām laiku!
AA un pirmais jau dodas prom! Katka no Slovākijas 2dien beidz savu programmu un atta! Tad nu sataisījām ballīti kā nākas! Vakariņas, vīns, dāvanā plakāts ar foto mozaīku ar labākajiem mirkļiem iz brīvprātīgā dzīves! Dejas, jautrība un karaoke. Paši mākam sevi izklaidēt, kā nekā esam 10 – ballīte nav tālu jāmeklē, kad gribas jautrība!
Katkas atvadu ballte, taisam paši savu jautrību, šmorējam, dziedam un dancājam

No comments:

Post a Comment